ДМСО + ЦДС -/хлорен диоксид/ при камъни и кисти в бъбреците, камъни в жлъчка, артрит и шипове, кандидоза, кокс артроза

 Публикувам един случай от практиката на д-р Бисер Господинов

,,ОТЗИВИ НА ПРИЯТЕЛИ ,ИЗПОЛЗВАЛИ ММС,ЦДС И ДМСО. 

Пламен Данаилов

20:13 ч.

Д-р Господинов, споделям с Вас резултати от пиенето на ДМСО и хлорен диоксид. Пихме ги аз и съпругата ми едновременно. Съпругата ми лятото си прави пълни профилактични прегледи.(тя е на 57г.) Откриха й камъни в бъбреците, 3 кисти на единия бъбрек, 3 аденома на щитовидната жлеза, камъни в жлъчката, кисти зад двете колена, артрит и шипове в гръбначния стълб. Преди 3 седмици тя приключи с пиенето на дмсо и хлорен диоксид. 

Днес -19.12.2023 г. след нови изследвания бе установено, че камъните в бъбреците ги няма, кистата е само една, аденома в щитовидната жлеза е само един, камъните в жлъчката са намалели като обем, шиповете са намалели като големина, а от артрита няма и помен(ставите са напълно възстановени). Аз имах масирана кандидоза на цялото тяло и във всички органи, както и доказана с рентгенови снимки двустранна коксартроза. Езикът ми беше бял като чаршаф. От 4 г. съм на строга кандида диета. Но най-големия ефект дойде след приема на дмсо и хлорния диоксид. Езикът ми вече е розов, болките, които имах в цялото тяло изчезнаха, а днес рентгенолога ми каза "...не знам какво правиш, но продължавай да го правиш, защото имаш подобрение". Доктор Господинов, благодарен съм, че съдбата ме запозна с Вас. Със съпругата ми ще продължим с приема на дмсо и хлорен диоксид по схемата . Вече разпространяваме ефекта сред наши близки и познати, които имат здравословни проблеми. Да сте жив и здрав, докторе! Благодарим Ви! "

Схема за прием на ДМСО и СДС/ хлорен диоксид/



Коментари

Популярни публикации от този блог

Как да си направим компрес с димексид - DMSO

DMSO за предотвратяване и/или лечение на остеоартрит и/или негови симптоми, артрит и/или негови симптоми, възпаление, болки в ставите и/ или структурни промени на ставата.